dissabte, 25 de juny del 2011

"Per marcianes", el nou disc de Miquel Gil, neix amb vocació @utogestionària


Imatge del Google

            Mireu açò que m'ha arribat avui mateix:



           Jo ja he fet la meua aportació. Vull ajudar (dins de les meues petites possibilitats) a tots aquells que, com és el cas de Miquel Gil, el meu paisà Josep Aparicio "Apa", Pep Gimeno "El Botifarra", el Pau Alabajos, Òscar Briz, Feliu Ventura... i tants altres, han de guanyar-se la vida fent uns altres treballs, o bé anar-se'n a unes altres terres més receptives amb la nostra llengua, la nostra cultura i el nostre orgull...

           I vosaltres?

           A què esteu esperant?

           Perquè, heu escoltat com canta?

1 comentari:

  1. Em sembla per a la nostra llengua una idea exemplar, i per cert, has escoltat el Feliu Ventura? Jo et recomanaria el disc que té amb el Lluís Llach i l'anomenat "L'única diferència", és un disc que val la pena escotar, és un dels meus en valencià-català que tinc a la meua capçalera discogràfica.
    Sent-lo i ja em diràs.

    Una abraçada de Vicent des de Sant Marcel·lí.

    ResponElimina