dijous, 31 de març del 2011

L'entrevista d'ahir a BIM ràdio

            
             Un moment de l'entrevista (foto de Francesc Andreu Garcia "pakiu")

            Com ja vaig anunciar, ahir vaig anar al programa BIM ràdio, on em feren una entrevista. Parlàrem dels meus inicis a la Poesia, de la publicació del meu llibre “L’espill de l’orb”, de la presentació al Teatre Capitolio, i també vaig contestar les preguntes sobre altres temes que em van anar fent. El programa, dirigit per Paco Inclán, va contar també amb la participació de Miquel Gago, regidor de Cultura de Godella, que va ser el responsable de la publicació del  poemari, i que sembla que no es presentarà a les properes eleccions per renovar el càrrec.

            Vaig llegir el poema “Les portes de l’Horta” que ha estat publicat fa poc de temps al llibre col·lectiu “Abraçada a la meva pròpia pell”, editat a bubok per la revista “Lo Càntich”. També va sonar al programa la cançó de Jerez-Texas “ amb la prodigiosa veu de Josep Aparicio “Apa” “Quan somnies...” sobre un poema meu.

            Elisa Pont, que col·labora al programa, em va fer algunes preguntes sobre la influència de la Poesia, i ja per finalitzar, va recitar “Tsunami”, el darrer poema que he fet, i que podeu llegir en aquest enllaç:


            Els donyets de l’estudi s’encarregaren de que la gravació del programa no es realitzés i, per tant, caldrà tornar més endavant per a seguir amb la conversa. La veritat és que restaren molts temes sense tractar, alguns de gran importància en la meua activitat literària (Internet, RC, contes, cròniques culturals, etc...), i els trenta minuts que va durar el meu bateig radiofònic, no foren suficients per a tractar-los tots.

            Gràcies al meu amic Francesc Andreu Garcia “pakiu”, que va immortalitzar el moment, perquè si no hagués estat així, potser creuríeu que tot havia estat una invenció...

            Resumint, que va ser una magnífica experiència i espere tornar-la a repetir. 

2 comentaris:

  1. M'alegre molt del teu primer bateig a les ones, espere que siga un llarg camí que ens dignifique una mica a tots.

    Una salutació de Vicent.

    ResponElimina
  2. Una invenció? Però com dius això? jajaja

    Me n’alegro molt de la teva experiència radiofònica. Segur que molts oients van trobar interessantíssim el que deies, i qui sap si algú es va sentir atret per la poesia després de sentir-te...

    ResponElimina