diumenge, 10 d’octubre del 2010

Un dia deu (10)


Amb els amics a la Tasca Serapios, en Carrica (Peñalba), pedania de Segorb.

Després del dia nou (9), en el que hi vaig anar a la Festa pel Valencià (celebràvem el 25è aniversari), i fins i tot vaig tenir l'ocasió de poder dedicar-li el meu llibre de poemes al President del Parlament de Catalunya, Ernest Benach, que es trobava de visita, avui ha estat un dia deu (10), això que demà no faig pont, i no parle de la casualitat de que avui era el 10/10/10, que per cert, ja és prou casualitat... Fins i tot, hi ha alguns que s'han casat de manera col·lectiva, però nosaltres no, aquest no és el nostre cas, doncs ja estem casats i ben casats...

El President del Parlament de Catalunya, a qui li vaig dedicar el meu llibre.

Nosaltres hem anat a Soneja, on ens esperaven els nostres amics Salva i Mª Dolores, i després de fer-nos un vermut al Mesó de la plaça del poble, ens hem dirigit a la Tasca Los Serapios, en Carrica (Peñalba), propera pedania de la població de Segorb, on hem dinat:

"Uns entrants a base de calamars, sèpia, clòtxines, mandonguilles de bacallà, saquets de creïlla, ous durs arrebossats, llagostins, patates braves, orella i morro de porc, caldereta de cua de bou, cuetes de bacó rostides, etc., i després de tot això (estava espectacular) jo m'he demanat un plat de lluç a la planxa amb guarnició. Tot ben arruixat amb vins de la Rioja i de Rueda (jo he begut un Marqués de Riscal de raïm Verdejo boníssim)".

I el que sempre diem, perquè és la veritat: El millor de tot, la companyia!

Fins a una altra ocasió com aquesta, que espere no tarde massa...

© Francesc Arnau i Chinchilla

1 comentari:

  1. Collons, xicon!
    La 'pica', ben posada, el 9.
    I el 10, la 'picà', forteta. El 'verdejo blanc de Rueda', ben fresquet -i sense excés-. Després, un poquet d'embotit i unes porcions de formatge de cabra/ovella amb un Ribera del Duero... i contentets i despreocupats...a casa!!!
    PS.- L'afegitó és al meu gust.

    ResponElimina